Biežāk uzdotie jautājumi

Pieteikšanās

Pārgājiena sākums – 2025. gada 5. septembrī plkst. 10:00 Jūrmalā (Dubultos), Baznīcas ielā 2A.

Pasākuma norises vietā stingri ieteicams ierasties vismaz stundu pirms sākuma, lai veiktu klātienes reģistrāciju, ja tas nav izdarīts EXPO, un noklausītos drošības instruktāžu.

Jāizlasa nolikums, jāaizpilda pieteikuma anketa un jāveic apmaksa par dalību ar bankas pārskaitījumu. Saite uz aizpildīto anketu tiks arī nosūtīta uz norādīto e-pasta adresi.

Pārgājienā var piedalīties ikviena pilnībā rīcībspējīga un tiesībspējīga persona, kura sasniegusi pilngadību pārgājiena dienā.

Personas, kuras nav sasniegušas pilngadību un ir vecākas par 16 gadiem (ieskaitot), var piedalīties pārgājienā, iesniedzot vecāku atļauju līdz 22. augustam. Brīvā formā aizpildītu vecāku atļauju jānosūta uz info@kolkadubulti.lv

Vecāku atļauju nav nepieciešams iesniegt, ja nepilngadīga persona jebkurā vecumā piedalās pasākumā kopā ar vecākiem vai aizbildni.

19.12.2024. – 13.05.2025.
75€
14.05. – 12.08.
85€
13.08. – 05.09.
95€

  • Starta un finiša nometņu infrastruktūra, kā arī trīs labiekārtotas dalībnieku atbalsta nometnes ceļā;
  • personalizēta dalībnieka karte ar informāciju par nometņu darba laikiem un atrašanās vietām;
  • uz pārgājiena laiku tiek piešķirta kontrolpunktu čipkarte, ar kuru tiek fiksēts ierašanās un iziešanas laiks nometnēs;
  • nodrošināta pirmā medicīniskā palīdzība nometnēs;
  • ienākot katrā nometnē, tiek izsniegta konkrētas krāsas aproce, kas kalpo kā apliecinājums noteiktas distances daļas veikšanai.

Reģistrējoties pārgājienam, uz anketā norādīto e-pastu tika nosūtīta vēstule no info@kolkadubulti.lv ar saiti uz pieteikuma anketu, lūdzu pārbaudi e-pastu (arī spam mapi)!

Ja tomēr neizdodas atrast, spied uz pogas "Atgādināt anketas saiti" zem reģistrācijas formas un ievadi e-pasta adresi, nosūtīsim informāciju atkārtoti.

Ja dalībnieks ir veicis dalības apmaksu, taču personisku vai citu iemeslu dēļ pārgājienā tomēr nepiedalīsies, tad dalības maksu atgriezīsim 30€ apmērā līdz 2025. gada 22. augustam, pēc 22. augusta dalības maksa vairs netiks atgriezta.

Veiktās iemaksas par papildpakalpojumiem netiek atgrieztas.

Lai atteiktos no dalības pārgājienā, jāsazinās ar organizatoriem, rakstot uz info@kolkadubulti.lv.

Jā, drīkst, bet par to obligāti jāpaziņo pasākuma organizatoriem, rakstot uz info@kolkadubulti.lv, lai varētu tikt veiktas izmaiņas dalībnieku sarakstā.

Jā, tas nav aizliegts. Taču dalībniekiem, kuri plāno piedalīties kopā ar četrkājainajo draugu, jāņem vērā šādas lietas:

  • organizatoru autobusā no pasākuma finiša Kolkasragā uz Rīgu suņi netiks uzņemti;
  • nometnēs suns varēs tikt pie dzeramā ūdens, taču pašiem jādomā, ko ņemt līdzi, lai suni pabarotu;
  • pārgājiena atpūtas nometnēs var tikt izmantotas apskaņošanas iekārtas;
  • daļā no pārgājiena maršruta (īpaši Jūrmalas pilsētas teritorijā) ir strikti noteikumi par to, kur suņi drīkst atrasties. Noteikumu nezināšana neatbrīvo no atbildības.

Pārgājiena norise

Pārgājiena maršruts nebūs marķēts. Dalībniekam patstāvīgi jāizvēlas pārgājiena maršruts, cenšoties maksimāli tuvu virzīties gar jūras piekrasti.

Stingri iesakām virzīties maksimāli tuvu jūras krastam, ejot pa liedagu vai meža takām, izvairoties no iešanas pa šosejām, izņēmums ir ostu, dabas liegumu un lielāko upju apiešana.

Lai veiktu pārgājienu no Dubultiem līdz Kolkasragam, tiks dotas 55 stundas, kuru laikā dalībniekam obligāti jāapmeklē trīs nometnes, kurās jāveic atzīmēšanās ar čipkarti.

Ja dalībnieks nespēj veikt distanci noteiktajā kontrollaikā vai izstājās pa ceļam, par to obligāti jāziņo pasākuma organizatoriem.

Ja dalībniekam nav iespēja ierasties uz pārgājiena sākumu Dubultos, tad dalībnieks, informējot organizatorus, var uzsākt gājienu no Dubultiem arī vēlāk, taču jārēķinās, ka nometņu darba laiki, kā arī kopējais kontrollaiks distancē netiks pagarināts.

Pārgājienā veiktais attālums var atšķirties no oficiālās 136km distances par dažiem kilometriem atkarībā no izvēlētā maršruta, piemēram, dažādu upju šķērsošanas vietu vai apdzīvotu vietu apmeklēšanas dēļ.

Vidēji dalībnieki pārgājiena laikā veic no 135 līdz 140 kilometriem.

Par nakšņošanu pārgājiena laikā katram dalībniekam jāparūpējās pašam.

Kopš pārgājiena pirmsākumiem 2014. gadā esam novērojuši četras populārākās nakšņošanas stratēģijas.

Ekspresis

Dalībnieki, kuri izvēlās 136 kilometru garo distanci veikt bez gulēšanas un lielām atpūtas pauzēm. Stratēģiju piekopj apmēram 1/10 no visiem dalībniekiem.

Klaidonis

Dalībnieki, kuri vadās pēc pašsajūtas. Atguļas pagulēt tad, kad jūtas saguruši. Izvēlas gulēt autobusu pieturās, kāpu zonā, mežos, bet visbiežāk nometņu teritorijās, kur ērtā attālumā ir dažādi labumi (uzkodas, ūdens, tualete, mediķi utt.).

Gulēšanai visbiežāk izmanto matracīti un guļammaisu vai šūpuļtīklu, retāk nes līdzi tentu, ar kuru veido pajumti. Grupu pārstāv apmēram 7/10 no visiem dalībniekiem.

Teltinieks

Pēc stratēģijas tas pats Klaidonis. Atšķirība – nes papildus līdzi telti, kuru visbiežāk ar kādu dala. Teltinieku grupu pārstāv apmēram 1/10 no visiem dalībniekiem.

Atgādinām, ka Latvijas piekrastē ir stingri noteikts, kur drīkst un kur nedrīkst celt teltis. Ne visas pārgājiena atpūtas nometnes būs piemērotas, lai tajās celtu telti.

Komfortmīlis

Dalībnieks, kurš apmeklē nometnes, bet pa nakti distancē izvēlas palikt pie radiem, viesu namos vai citās iestādes, kur pieejamas papildus ērtības, piemēram, jumts virs galvas, silta gultiņa, duša utt. Komfortmīļi sastāda apmēram 1/10 no visiem dalībniekiem.

Neesam pret šādu praksi, ja dalībnieks laikā apmeklē pārgājiena nometnes, kā arī neizmanto motorizētos transporta līdzekļus virzībai distancē. Nogādāšana naktsmītnē ar motorizēto transporta līdzekli no piekrastes un pēcāk atgādāšana atpakaļ tajā pašā vietā ir pieļaujama.

Pasākumam nav balvu fonda. Ikviens, kas spēj pieveikt distanci noteiktajā kontrollaikā, tiek atzīts par uzvarētāju.

Nometnes

Provizoriskās pārgājiena sākuma, beigu un nometņu atrašanās vietas:

  • sākums – Dubulti (0.km) – Jūrmala, Baznīcas iela 2A;
  • 1. nometne "Saules" (44.km) – Saules kempings, Ķesterciems;
  • 2. nometne Mērsrags (74.km) – Mērsrags, Bākas iela 56B;
  • 3. nometne Roja (104.km) – Ostas iela 7, Roja;
  • beigas – Kolkasrags (136.km) – Kolkasrags.

Augusta sākumā sniegsim gala apstiprinājumu par nometņu atrašanās vietām.

Uzkodas:

  • augļi (banāni, apelsīni, āboli);
  • dārzeņi (tomāti, gurķi, marinēti gurķi);
  • cepumi (saldie, sāļie);
  • sālīti zemesrieksti;
  • siers;
  • maize;
  • ātri pagatavojamās putras (2. un 3. nometne).

Dzērieni:

  • negāzēts ūdens;
  • karsts ūdens;
  • tēja maisiņos;
  • uzlejamā kafija;
  • saldināti gāzētie dzērieni;
  • buljons;
  • karsts cidoniju dzēriens.

Nometnēs nebūs pieejami vienreiz lietojamie plastmasas trauki, tādēļ obligāti līdzi jāpaņem savi trauki (krūze, bļodiņa, karote)!

Līdzīgi kā veikaliem vai bankām, arī pārgājiena nometnēm ir darba laiks, kas dalībniekam jāievēro.

Ja dalībnieks ierodas (ieskrien) nometnē pirms tās darba laika sākuma, tad dalībniekam jāgaida līdz oficiālajam nometnes darba laika sākumam, lai veiktu atzīmēšanos un varētu doties tālāk distancē.

Atgādināsim, ka BK Kolka←Dubulti [136km 55h] 2025 ir pārgājiens, nevis skriešanas sacensības!

Ja dalībnieks ierodas nometnē pēc tās darba laika, tad dalībniekam, sazinoties ar organizatoru komandu, ir iespējams turpināt distanci līdz nākamajai nometnei.

Atpūtas nometņu darba laiki:

P. 15:00 – S. 01:00 (10h)
1. nometne Saules kempings, Ķesterciems (44.km)
P. 20:00 – S. 15:00 (19h)
2. nometne Mērsrags (74.km)
S. 01:00 – Sv. 07:00 (30h)
3. nometne Roja (104.km)

Augusta sākumā sniegsim gala apstiprinājumu par nometņu darba laikiem.

Pirms pārgājiena

No Kolkasraga mājās iespējams nokļūt ar sabiedrisko transportu, ar privāto autotransportu, stopējot, kā arī ar organizatoru norīkotu autobusu.

Vietai organizatoru autobusā varēs pieteikties un par to norēķināties (15€) klātienē pārgājiena beigās Kolkasragā.

Augusta sākumā sniegsim detalizētāku informāciju par organizatoru maksas autobusu atiešanas laikiem no pārgājiena beigu punkta Kolkasragā 6. un 7. septembrī.

Pārgājiena EXPO ir pasākums, kurā pārgājiena dalībniekam vai dalībnieka pārstāvim nedēļu pirms pārgājiena ir iespēja:

  • saņemt dalībnieka komplektu (personalizēto dalībnieka kartīti, kontrolpunktu čipkarti, balto aproci);
  • pieteikties pārgājienam, kā arī veikt apmaksu par dalību;
  • aprunāties ar pasākuma organizatoriem;
  • izņemt rezervēto nomas inventāru.

Aicinām apmeklēt EXPO pasākumu, lai Dubultos neveidotos garas rindas pie reģistrācijas teltīm un neaizkavētos starts!

2025. gada pārgājiena EXPO norisināsies augusta pašā nogalē mājīgajās Nordic sauna salona telpās divu dienu garumā.

EXPO darba laiks:
  • piektdien, 29. augustā 12:00 – 20:00 [8h]
  • sestdien, 30. augustā 10:00 – 20:00 [10h]
EXPO norises vieta:
Duntes iela 7, Rīga (URBAN STOCK biznesa kvartāls), Nordic sauna salons.
Autostāvvieta kvartāla teritorijā 1h bezmaksas!

Dažādi

Mantu transports ir maksas papildpakalpojums, kurā tiek nodrošināta mantu transportēšana starp nometnēm. Dalībnieks nodod transportējamo bagāžas vienību pārgājiena sākumā Mantu transporta teltī. Tālāk bagāžas vienība tiek nogādāta uz pirmo nometni, kur dalībniekam pie tās iespējams piekļūt, uzrādot savu kontrolpunktu čipkarti. Kad dalībnieks atstājis nometni vai arī beidzies nometnes darba laiks, bagāžas vienība tiek transportēta uz nākamo nometni. Nodoto bagāžas vienību beigās iespējams atgūt pārgājiena galapunktā Kolkasragā vai arī pēc pasākuma noteiktā vietā Rīgā, par kuru tiks paziņots uzreiz pēc pārgājiena norises beigām.

Dalībnieka nododamajai bagāžai jābūt vienā vienībā – lietām jābūt saliktām iekšā somā. Pieļaujamas atkāpes teltij, matracītim vai guļammaisam, ja tie ir droši piestiprināti pie somas ārpuses.

Mantu transporta pakalpojuma cena 15€. Mantu transporta pakalpojumu iespējams iegādāties arī pasākuma laikā. Vienā mantu transporta vienībā var tikt nodotas ne vairāk kā 2 dalībnieku lietas, taču jāņem vērā, ka bagāža tiks izsniegta tikai personai, uz kuras vārda reģistrēts pakalpojums.

Vienas bagāžas vienības maksimālais pieļaujamais svars – 15kg.

  • uzlādēts mobilais telefons;
  • atstarojoša veste;
  • trauki ēšanai (krūze, bļodiņa, karote), nometnēs nebūs pieejami vienreiz lietojamie plastmasas trauki!
  • kontrolpunktu čipkarte (tiks izsniegta EXPO vai pārgājiena sākumā).

Ja kontrolpunktu čipkarte pazaudēta laika posmā starp EXPO un pārgājiena startu, tad par to ziņot organizatoru komandai. Pārgājienā startā dalībniekam pret 5€ soda maksājumu tiks izsniegta jauna čipkarte.

Ja kontrolpunktu čipkarte pazaudēta pārgājiena laikā, tad par to ziņot tuvākās nometnes personālam. Dalībniekam pret 5€ soda maksājumu tiks izsniegta jauna kontrolpunkta čipkarte.

Atgādinām, ka kontrolpunktu čipkartes pārgājiena beigās jānodod organizatoru komandai. Ja dalībnieks izstājas no pārgājiena, tad čipkarte jānodod tuvākajā nometnē vai pēc pārgājiena organizatoru norādītā vietā.